بسته بندی

در این وبلاگ سعی داریم که وسایل مورد استفاده در بسته بندی را برای شما معرفی کنیم

بسته بندی

در این وبلاگ سعی داریم که وسایل مورد استفاده در بسته بندی را برای شما معرفی کنیم

میهن ما در میان بزرگان صنعت غذای دنیا

«میهنِ»ما در میان بزرگان صنعت غذای دنیا

«میهنِ»ما در میان بزرگان صنعت غذای دنیا

«میهن» به عنوان نماینده‌ای پویا و پرافتخار برای صنعت غذای ایران با طراحی و اجرای غرفه‌ای متفاوت و شایسته موفق شد به خوبی‌ شأن این برند ملی وهمچنین صنعت غذای میهنمان را در نمایشگاه جهانی گلفود دبی نمایندگی کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام میهن، نمایشگاه گلفود دبی از جمله بزرگترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی در سطح بین‌المللی است که امسال نیز بیست و پنجمین دوره خود را از ۲۷ بهمن تا یک اسفند ماه امسال، با حضور چشمگیر "میهن" پشت سر گذاشت.

بنابر این گزارش، انتخاب و اعلام رسمی برند "میهن" به عنوان یکی از ۱۰ برند برتر صنعت بستنی در جهان از سوی مجله تخصصی فوربز(Forbes) یکی از دلایل توجه بیش از پیش شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه گلفود به غرفه «میهن» بود. محصولات با کیفیت لبنی "میهن" از جمله انواع محصولات ماست، دوغ، شیر، خامه و ... که در نمایشگاه فوق عرضه و معرفی شده بود نیز مورد توجه مضاعف بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کیفیت همراه با تلاش مداوم برای دستیابی به بالاترین سطح سلامت محصولات، از ویژگی‌های مهم محصولات لبنی "میهن" است که در مرحله نخست، به دقت بالا و آزمایش‌های گسترده در شیر ورودی به کارخانه باز می‌گردد.

منبع... ایسناhttps://www.isna.ir/news/98120605103/%D9%85%DB%8C%D9%87%D9%86-%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7

بسته بندی در حمل و نقل

بسته بندی در حمل و نقل درواقع روشی است که در اثاث کشی انجام می شود و در ان با استفاده از فوم و ضربه گیر های عالی و ویژه بار و اثاث رو بسته بندی می کنند تا از ضربه دیدن و اسیب دیدن جلوگیدی شود و بار و اثاث به راحتی و اسان حمل و نقل و جابه جا شود که در این امر از چسب و فوم و ضربه گیر هایی عالی و ویژه استفاده می شود تا بار و اثاث با بهترین روش ممکن و بدون هیچ گونه ضربه گیری جابه جا شود بسته بندی اثاث و بار یک روش راحت اسان و مطمئن می باشد که بار و اثاث از ضربه خوردن و خورد شدن جلوگیری شود البته باید به این نیز توجه کنید که بسته بندی امر مهم و هزینه بر داری می باشد و کار هر کسی نیست