بسته بندی

در این وبلاگ سعی داریم که وسایل مورد استفاده در بسته بندی را برای شما معرفی کنیم

بسته بندی

در این وبلاگ سعی داریم که وسایل مورد استفاده در بسته بندی را برای شما معرفی کنیم

افتتاح کارخانه تولید چسب نواری با پایه حلال در قم

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛افتتاح کارخانه تولید چسب نواری با پایه حلال در قم

خبرگزاری فارس: نخستین کارخانه تولید چسب نواری با پایه حلال در کشور همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

افتتاح کارخانه تولید چسب نواری با پایه حلال در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجری این پروژه در مراسم افتتاح نخستین کارخانه تولید چسب نواری با پایه حلال در کشور که ظهر امروز با حضور استاندار قم و جمعی دیگر از مدیران استانی و کشوری در شهرک شکوهیه قم برگزار شد، در سخنانی گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریالی از سال 86 با استفاده از وام‌های زود‌بازده بانک ملت کار خود را آغاز کرده است.
غلامرضا عشقی ادامه داد: این شرکت با مبادله تجارب بین مهندسین ایرانی و ایتالیایی توانسته برای نخستین بار تکنولوژی چسب نواری با پایه حلال را وارد کشور کرده و تولید انبوه آن را آغاز کند.
وی با بیان اینکه این کارخانه توانایی تولید 25 هزار حلقه چسب در یک شیفت کاری را دارد، تصریح کرد: همچنین اشتغالزایی برای 20 نفر از جوانان استان در یک شیفت کاری از دیگر مزیت‌های این کارخانه است.
مدیرعامل مجتمع تولیدی پارس آریا چسب با اشاره به اینکه کاغذ و صمغ مورد نیاز برای کارخانه از خارج از کشور وارد می‌شود، گفت: اگر مشکلات عرصه تولید و واردات از جمله مسائل ارزی حل شود، توانایی تولید در سه شیفت کاری ایجاد خواهد شد که در این صورت توانایی اشتغالزایی برای 50 نفر ایجاد شده و ظرفیت تولید به 75 هزار حلقه می‌رسد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد