بسته بندی

در این وبلاگ سعی داریم که وسایل مورد استفاده در بسته بندی را برای شما معرفی کنیم

بسته بندی

در این وبلاگ سعی داریم که وسایل مورد استفاده در بسته بندی را برای شما معرفی کنیم

چرا نباید از تخت باکس فنردار برای تشک های فومی استفاده کرد

چرا نباید از تخت باکس فنردار برای تشک های فومی استفاده کرد؟

خواب یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان است و عدم توجه به کیفیت آن می‌تواند مشکلات متعددی را به همراه داشته باشد. 

بنا بر گزارش‌های موجود، بدخلقی، چاقی، مشکلات بینایی و قلبی، حواس‌پرتی و عدم تمرکز، تنها بخشی از عوارض ناشی از کم‌خوابی و بی‌خوابی هستند.

 یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تجربه خوابی راحت، استفاده از تشک های مناسب است.

اگر قصد خرید یک جدید را برای تخت خود دارید یا پیش‌تر یک تشک فوم ‌دار باکیفیت خریداری کرده‌اید، بد نیست بدانید که باید از تخت و پایه مناسب آن نیز استفاده کرد تا تشک در طولانی‌مدت آسیبی نبیند. به بیان دیگر، اغلب برندهای محبوب مانند ویستر توصیه می‌کنند که اگر یک باکس فنردار (box spring) برای تشک فنری قدیمی خود دارید، نباید از آن برای تشک فومی جدیدتان استفاده کنید. 

استفاده از بیس‌های نامناسب علاوه بر احتمال آسیب دیدن تشک، در برخی موارد موجب نقض شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می‌شوند. به هر صورت، استفاده از پلتفرم مناسب برای افزایش راحتی و مقاومت تشک، اهمیت بسزایی دارد. 

در اغلب موارد، اگر تشک های اسفنجی و طبی را از وب سایت برندهایی مثل VISTAR خریداری کنید، می‌توانید پایه یا تختی که به صورت ویژه برای آن تشک طراحی شده است را هم از همان شرکت تهیه نمایید. اما اگر شرکتی که تشک را از آن می‌خرید چنین محصولی نداشته باشد یا نخواهید پول اضافی برای آن پرداخت کنید، چند راه برای استفاده از تشک فومی همراه با تخت قدیمی شما بدون آنکه هیچ آسیبی ببیند، وجود دارد.

چه قاب‌ها و پایه‌هایی با تشک های اسفنجی سازگار هستند؟ 

اغلب کمپانی‌هایی که تشک فوم دار تولید می‌کنند، می‌گویند یک سطح محکم و صاف بهترین گزینه برای آنهاست. چنین پایه‌هایی با پخش کردن وزن تشک، از تحت فشار قرار گرفتن یک نقطه خاص جلوگیری می‌کنند. با این تفاسیر، چند پیشنهاد برای شما داریم:

تخت‌های صاف

برخی تخت‌هایی که اصطلاحا با عنوان "Platform Bed" از آنها یاد می‌شود، در واقع تختی با سطح کاملا صاف هستند که می‌توان از آنها برای تشک های اسفنجی استفاده کرد. این تخت‌ها معمولا چوبی هستند و ممکن است در ساختار آنها از فلز نیز استفاده شده باشد. 

پایه‌هایی با ساختار میله‌ای شکل 

پایه‌هایی با ساختار میله‌میله که عمدتا از جنس چوب یا فلز هستند، گزینه‌ای مناسب برای استفاده به همراه تشک های فوم دار محسوب می‌شوند زیرا لوله‌ها با فاصله‌ای کاملا برابر از یکدیگر قرار گرفته‌اند و به سبب همین موضوع، وزن تشک به خوبی پخش خواهد شد. این تخت‌ها با طیف گسترده‌ای از تشک ها از جمله فنری، مموری فوم و لاتکس سازگاری دارند. برای اطمینان از اینکه کدام نوع از پایه‌ها برای تشک شما مناسب‌تر است، باید به وب‌سایت فروشنده مراجعه کنید.

پایه‌های اختصاصی برای تشک ها

برخی شرکت‌ها به منظور ارائه خدمات بهتر، برای هر تشک، به صورت جداگانه یک پایه مخصوص نیز طراحی می‌کنند که در صورت تمایل می‌توان آنها را خریداری کرد. این پایه‌های نگهدارنده معمولا کیفیت بالایی دارند و به خوبی با تشک مربوطه سازگار هستند.

منبع ... خبر انلاینhttps://www.khabaronline.ir/news/1315004/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%86%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد